e-Penyata Gaji

Kita sering didendangkan dengan superhero-superhero barat yang mempunyai kekuatan luarbiasa dan mampu menyelamatkan dunia. Sewaktu kecil kita kadang-kadang menjadikan superhero ini idola kita kerana kita tidak memahaminya.

Kini kita menjadi seorang guru yang setiap hari memikirkan bahawa kita mampu untuk melahirkan superhero di kalangan anak murid kita. Walaupun dengan kemampuan yang terhad yang ada pada pelajar-pelajar kita di sekolah biasa, setiap hari, setiap bulan dan setiap tahun kita akan berusaha untuk mewujudkan sekurang-kurangnya seorang superhero di kalangan pelajar yang ada.

Syabas dan tahniah kepada semua warga SMK Semenchu yang sentiasa berusaha untuk melahirkan superhero SMKS yang akan kita hantar keluar untuk menakluk dunia. Sesungguhnya walaupun bukan untuk menyelamatkan kita seorang sebagai guru, kita berharap mereka yang kita lahirkan sebagai superhero akan mampu menyelamatkan diri mereka sendiri, maka kita bukan melahirkan seorang superhero tetapi ramai idola kita masa kecil dengan watak dan acuan kita.

TERIMA KASIH, SYABAS DAN TAHNIAH GURU-GURU

Tiada ulasan: